AK-ja DHE NIKU BËJNË “SHOW” NË KAKAVIJE

KRESHNIK SPAHU-KAKAVIJE-14 SHTATOR 2013Nuk kam përjetuar protestë me qesharake si sot në Kakavije, rreth 25 km larg Gjirokastrës, në jug të vendit.
Rreth 25 aktivistë të Aleancës Kuq e Zi (AK), të ardhur nga Tirana, kanë “bllokuar” për disa minuta një anë të rrugës kombëtare.


Kreshnik Spahiu, lideri i AK, gjatë “protestës” shpalli “non grata” aktivistët e “Agimit të Artë”.
Niku paralajmëroi se do të pengoj me trupa e kuqezinjëve të gjithë shtetasit grek që do të vijnë më 28 tetor për të përkujtuar të rënët e luftës italo-greke.
Afro një vit më parë, AK-ja bëri gafën më të madhe në Këlcyrë.
Ata i vodhën të drejtën ccamëve të protestojnë, duke u bërë gazi i botës.
Disa aktivistë të AK-ës i binin patkoj, të tjerë gozhdës. Gallatë me pak fjalë.

Lini një Përgjigje

