MERO, “DOKTORI MEZI MË GJETI NË SHTËPI E FËMIJËS”, POR JANË DISA TË TJERË QË JANË KOPILA ME NËNË E BABË GJALLË

MERO BAZENga Telnis Skuqi
GJIROKASTËR – Ndershmërisht e kam respektuar, Mero Bazen, madje edhe sot i lexoj komentet e tij. E admiroj për guximin dhe thellësinë e mesazhit që përcillte tek lexuesi, megjithatë dy ditë më parë më ke thyer zemrën.
Në shkrimin tënd satirik me titull “Doktori shikon me dyshim sjelljet e Kunatit për avionët e drogës”, drejtpërdrejt më ke atakuar edhe mua.
Personalisht të falenderoj që më bëre personazh, gjithsesi jam i revoltuar për aktin final të shkrimit tënd satirik.
Po është e vërtetë Mero, që “Doktori mezi më gjeti në shtëpi e fëmijës”, por janë disa të tjerë që jetojnë në qytetin tim, që janë kopila me nënë e babë gjallë. Këtyre çfarë t’i bëj unë???

Lini një Përgjigje

