U ZBYTH!

PANAJOT BARKA_KA MARRE PUSHKET PER LIRINga Telnis Skuqi
Një tjetër betejë ligjore në sistemin e drejtësisë fitova sot.
Ishte ish deputeti i OMONIA-s, Panajot Barka, fatkeqi i radhës.
Ky pseudo analist, që pretendon se është edhe gazetar “VIP” kërkonte dëmshpërblim 10 milionë lekë (të vjetra), me argumentin se unë isha keqpërdorur.
Gjykata e Shkallës së Parë i rrethit të Gjirokastrës, i rrëzoj të gjitha pretendimet e paditësit Barka, madje i ngarkoj të paguaj kokër më kokër të gjitha shpenzimet gjyqësore.
Me një vendim të shkurtër, gjyqtarja M. I., nuk i dha kënaqësi ish deputetit të dënoj një gazetar vetëm se ai guxoj të publikoj një shkrimm investigativ me titull “Dy dokumenta zyrtare të falsifikuara përtej kufirit”, akuzë e ngritur nga Universiteti i Gjirokastrës.
Panajot Barka, i cili prej disa ditësh ka rinisur punë pranë Universitetit të Gjirokastrës, e nisi betejën ligjore ndaj meje në nëntor të vitit të kaluar, pavarësisht se shkrimi im investigativ ishte publikuar në vitin 2011.
Me këtë akuzë, ai kërkonte të më mbyllte gojën, të më shkatërronte karrierën time profesionale, si dhe të diktonte vijën time editoriale, por dështoj si dështak në sistemin e drejtësisë.
Personalisht nuk kisha ndërmend t’i jepja kënaqësi, Panajot Barkës të dënonte një gazetar lokal.
Çdo shtetas i këtij vendi ka të drejtë të kërkoj dëmshpërblim ku pretendon se i është cënuar dinjitetin.
Akti që ndërmorri Panajot Barka ndaj një gazetari lokal ishte i turpshëm.
Me këtë inciativë, Barka kërkonte të më mbyllte gojën, që unë të mos publikoja bëmat e tij.
Nuk është faji i gazetarit Skuqi, që një “akademik” bredhë me kallashnikov në vitin 1997, ndërsa shpifi pa limit për Universitetin e Gjirokastrës dhe befas në një ditë të bukur nëntori të këtij viti, nis punën si pedagog në departamentin e greqishtes.
Këtë vend pune, Barka e di shumë mirë se si e përfitoj.
Për të u interesua një qeveri e tërë, vet kryeministri i shqiptarëve, Edi Rama.
Të të rroj rilindësit dhe ngushëllime për humbjen, Barka!!!
Beteja do të vazhdoj, por të garantoj se luftën do ta fitoj unë, pasi di të bëj gazetari, jo servilizëm politikë.
Ik zbythu Panajot Barka!!!

Lini një Përgjigje

