KU NIS DHE PËRFUNDON E DREJTA E MINISTRIT TË PUNËVE TË BRENDSHME

ministri-i-brendshem-saimir-tahiri

Nga Telnis Skuqi
Që denoncimi im i dytë do të ishte lajmi i parë për Ministrinë e Punëve të Brendshme nuk i vija në dyshim, por që dy fletushka të bardha, të format A4, të shkarravitura me të zezë dhe të firmosur prej meje në ambientet e Drejtorisë së Policisë së Qarkut të Gjirokastrës do të udhëtonin më shpejt se shpejtësia e dritës, nuk e kishte menduar kurrë.
Ende pa mbërritur në shtëpi, pasi 5 minuta më parë isha në polici, disa gazeta online kishin publikuar denoncimin tim.
Nuk u befasova fare, i njoh “vrimat” e gazetarisë, por të vetmin merak kisha se si është e mundur që një shtetas i beson institucionit dhe institucioni shet të dhënat e mia personale.
Skandaloze!
Një dokument zyrtar i firmosur në zyrat e Policisë së Shtetit publikohet pa pëlqimin tim, pavarësisht se denoncim im më përket vetëm mua dhe organit të specializuar.
Akti i turpshëm që ndërmori me shpejtësi Policia e Shtetit për të sfumuar deklaratën e opozitës nuk kishte si qëllim mbrojtjen e jetës sime, por të demaskonte një zyrtare të lartë të Partisë Demokratike, vetëm se ajo guxoj të publikoj dhunën që ushtrua ndaj meje.
Deklarata korrekte e sekretares për Marrëdhëniet me Publikun pranë Partisë Demokratike, Grida Duma, vuri në lëvizje policinë e Gjirokastrës, pavarësisht përpjekjeve të mia për të denoncuar në kohë incidentin tim.
Në denoncimin e parë, policia lokale u tregua e mefshtë, e papërgjegjshme dhe nuk e cilësoj me seriozitet ankimimin tim.
Për dreq, atë ditë kam komunikuar personalisht me zëdhënësin e Policisë së Shtetit, miku im, si dhe me inspektorin e lagjes.
Të dy u interesuan për incidentin tim, madje inspektori i lagjes më priste me padurim pranë banesës sime.
Rreth orës 12:30, pasi deklaratës së opozitës dhe ish-liderit të kësaj force politike, një polici e tërë u vunë në kërkimin tim. Më gjetën në vrimë të miu, edhe pse dhuna ndaj meje ndodhi jo më larg se 50 metra nga Drejtoria e Policisë së Qarkut të Gjirokastrës.
Mendova se më në fund shteti u fut në binar. Ata kishin nevojë për denoncimin tim, jo për të ndaluar agresorin, por për t’u bërë agresiv ndaj opozitës.
Fakti tregoj se unë kisha të drejtë të mos i besoja Policisë së Shtetit.
Denoncimi im u përdor si “varkë shpëtimi” për Ministritë e Punëve të Brendshme, jo për të vepruar ligjërisht ndaj agresorit tim.
Të dhënat e mia personale, si atësia, datëlindja, vendlindja, vendbanimi, statusi im penal, si dhe numri i celularit, që më përkasin vetëm mua, u publikuan duke iu dhuruar falas publikut.
Jeta ime personale tashmë është shumëzuar me zero. Unë nuk kam më të drejtë të hap emalin, facebookun, blogun, e-banking etj., për të kryer veprimet e mia individuale, pasi piratët e internetit aktualisht janë bërë zot të këtyre shërbimeve dhe kjo fal kontributit të çmuar të Policisë së Shtetit.
Mungesa e profesionalizmit dhe shpejtësia për t’ia dorëzuar “tak-fak” denoncimin tim ministrit të Punëve të Brendshme, Saimir Tahiri, tregon qartë se sa i sigurt është një taksapaguesi i këtij vendi.
Sinqerisht dua të falënderoj disa gazeta online që reaguan pas kërkesës sime për të fshirë të dhënat e mia personale, ndërkohë kam autorizuar avokatin tim për të nisur një procedurë ligjore për të penalizuar të gjithë personat që u përfshin në këtë skandal.
Veprimet e institucioneve nis dhe përfundon ku cenohet liria e individit. Faktikisht në thelb institucionet funksionojnë për të mbrojtur jetën e çdo personit, por fatkeqësisht rezulton se taksapaguesit janë në shërbim të njerëzve të papërgjegjshëm.

Lini një Përgjigje

